Nedajú 18 miliónov na tankodróm, lebo je to príliš málo?

Rekonštrukcia panelovky z Martina do Turčianskych Teplíc sa nekoná. Smerákmi a bugárovcami ovládaná Slovenská správa ciest (SSC) a Ministerstvo dopravy si robia z obyvateľov Turca bláznov. Súťaž o zhotoviteľa asi nevyšla podľa zlodejských predstáv. Vyčlenených mali 36,7 milióna eur. Výsledky však dopadli takto:
1. HOCHTIEF + OHL 17,795 mil €
2. HASTRA 17,829 mil €
3. ALPINE + M Silnice 18,131 mil €
4. SWIETELSKY 18,265 mil €
5. DOPRASTAV 18,347 mil €
6. PORR 19,777 mil €
7. METROSTAV 19,998 mil €
8. STRABAG 20,908 mil €
9. EUROVIA 21,184 mil €

Zmluva s víťazom sa mala podpísať 28.2.2017. Vznikol problém. Vidno, že nielen nové diaľnice, ale aj opravy ciest sú plánované so 100% prirážkou. Slovenská správa ciest akoby sa vôbec netešila, že prebehla pravdepodobne reálna súťaž a oproti odhadu sa mohlo rekonštruovať za polovičnú cenu. Namiesto podpisu zmluvy s najlacnejšou ponukou, podala SSC sama na seba podnet a Úrad pre verejné obstarávanie vydal 1.3.2017 predbežné opatrenie, ktorým pozastavuje celý proces. https://www.uvo.gov.sk/vestnik/informacie/detail/589

Znovu sa ukázalo, že smeráci a ich koaličné prívesky sú odhodlaní dovládnuť systémom po nás potopa. Potvrdzuje to aj dnešné chválenkárstvo na ministerstve financií, ktoré oznámilo „ohromne výhodnú pôžičku“. Slovensko vraj dokázalo historicky prvý raz v Londýne umiestniť 20 ročné dlhopisy a to v hodnote 2 miliardy eur, pričom investori by kúpili aj viac. S cenou cca 2%. Ako a kedy ich vrátime, to už úradníkov od Kažimíra trápiť nebude.

Kde tie miliardy končia, keď nezostáva pár miliónov na panely pri Mošovciach?