Z Martina do Žiliny cez tunel Višňové sľubujú jazdiť v roku 2020, z Hubovej cez tunel Čebrať do Ružomberka v roku 2021, z Martina do Hubovej cez Korbeľku v roku 2026, z Levoče do Prešova cez druhú rúru tunela Branisko kedy? V roku 2100?…
Kompletných štyroch pruhov cesty Bratislava – Košice sa polovica čitateľov týchto riadkov nedožije. Ak budú Slováci znovu voliť politikov napojených na eštébáckych stavbárskych oligarchov, tak sa jedna trápna cesta cez republiku nedokončí nikdy.
Darmo bude smerácka Pravda písať, že diaľnica v Turci je už odkliata a naznačovať, že čoskoro sa začne stavať. Začne sa až keď tí, čo sľubovali súvislé prepojenie, dostanú do rúk krompáče a na D1 prekopú svoj posledný tunel.

